lite segt!

Åkte till skolan efter lunch någon gång så kom ja dit så skulle vi bara göra rent ett akvarium, det sög ju sen hem direkt igeen xD Fick reda på att ja ska göra lite prov imorgon också! :)

När jag kom hem åkte jag till pappa och åt mat för mamma hade inget gott, så de va tur att de är nära :)
Sen till mamma så kom mundering och klappa lite på puhgubbsen :)

soet! :)

Sen åkte vi till (seeegaste) emi och vänta på henne när hon sega sig :) sen mot stallet!
Jag mockade och så och gjorde maten, sen gick jag, nels, mund och emi upp till cafe och åt kaka :)))
gottttiiiiissss!
Sen ner och fixa hästen och dressyrlektion, vi jobba jättemycket med påbörjan till galoppslutor och det gick väldigt bra efter ett tag. Han är ju grinig och springer med huvet i vädret men då får han väl derå :P
Han va allmänt springig och pigg så han börja ju piaffera å ha sig :P menmen, han är söt ändå!

Kom hem för ett tag sen och nu ska jag sooooovvvaaa! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0