skolfotopaanniK!

trååååkig söndag suuuger!

har inte gjort ett ända skit på heela dan.
Såg the last song som var helt sjuukt bra
det är värd att se!!!
Ska kolla på vampyrer suger snart, den
verkar ju bara hur rolig som helst :D
För nån timme sen hade jag panik över
vad jag ska ha på mig på skolfotot, jag
gillar inte sånt här :/
Jag får väl ha panik imrogon ist XD
Tur att vi börjar sent :P

Igår va jag, Hanna & Johanna på bio, vi såg i I Rymden Finns Inga Känslor
som vi trodde skulle va så jävla bra, men den va så tråkig xD Jag åt bara
godis hela tin xD Det va nog tur att ja  hade nästan 1 kg annars hade jag somnat :P

Igår va rullos världens duktigaste och gick nolla i båda klasserna lite seg
och trampa om lite, men de får man göra när man är liten :)
Synd att muundering inte ville rida LB.n men det förstår jag också.
Så nu får vi debutera LB den 3.e ist :D går lika bra de.




/Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fin bild!

2010-09-19 @ 20:49:47
URL: http://ader.blogg.se/
Postat av: Amanda

Han va beeest!

Synd att ja la ut bilden på bdb förut.. Annars hade ja ridit lb utan tvekan!

2010-09-20 @ 07:05:32
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0