mirirulls

Jag är en dålig bloggare , jag vet :P

Men tänkte försöka uppdatera lite nu, har ju iaf bara gått 1 vecka sen ja skrev :P
I torsdags red ja lektion på rullos, vi hoppade. Han va skitseg och de gick bara trögt,
så nu har han en välförtjänt vila ungefär 1 vecka :) Kanske hjälper.
Mammi filmade men jag fattar mig inte på kameran så jag fick filma från den till
mobilen, därav den fina kvaliten på videorna xD



I lördags åkte vi till östhammar på nått grejs, men ja och johanna stack efter
typ en halvtimma. För de va skittråkigt x)

Igår red ja lektion på Mira, fick göra samma sak som ja hade gjort torsdan veckan innan
(alltså nackklicket) så det va ju lätt för mig. Så red runt och gjorde massa annat, hon va superfin. Bara galoppen
som krånglar. Men ska ju rida henne ordentligt imorgon igen, sen tar ja med henne till Jälla.
Lilla dressyrponnin , sen måste jag ju ha med henne som sällskap till rullssoo :D




/pussmand


Kommentarer
Postat av: Amanda

gris mira är soet

2010-09-27 @ 14:45:41
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0