hehjjehejjehej

Det är inget roligt att blogga utan kommentarer folket!!!

Idag har ja gått i skolan från 8.20-15.30 typ :)
Vi hade först typ massa genomgång om stalltjänsten
det va bra att dom sa det för de va mkt man inte visste.
Fast de blev rätt så långtråkigt XD

Sen hade vi fika till 10.05 =) Sen massa teori om foder
det är så jävla tråkigt XD Massa tjaat som man typ visste.
Fast aja, det va bara pallra sig igenom xD
Alla höll typ på och somna, haha. Stackars Anette x)


Sen när ja kom hem så åt jag pannkaka, gotttiiis!
Sen kom pappa och pumpa min cykel, så jag kunde
åka till stallet :D Nu gick det jättefort när ja inte hade
punka längre XD.

Mockade och fixade rullos först och klappa massor,
han vilar ju tills torsdag eftersom han varit lite seg.
Får se sen efter tävlingen om han kanske får gå på lite
längre vila elr om han klarar sig till jul :P Han är ju
bara liten bebis så han får bli trött, växer också :P


Sen red ja på MiriPiri, hon va superfin. Red i ridhuset med neli!
Jag gjorde massa bågar och volter så hon blev mjuk och rund.
Sen massa galopparbete, samla in och göra "piruett" och sen öka ut
om och om igen. Hon blev jättesur i "piruetterna" men hon jobba
på jättebra. Gjorde lite mellantrav, öppna, sluta och skänkelvikningar
med. Men det gör ja typ alltid XD Nu jävlar ska jag få bort hennes muge!



/PUSSMAND

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miri e soet.

Hon e bara dym med som

som inte är världensbästamundies tror ja :):)

2010-09-28 @ 22:35:04
Postat av: Veronica

Det såg jättebra ut! :') Du rider henne verkligen super! :D

2010-09-29 @ 08:10:24
URL: http://veronicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0