bruuuten hand, inte*

Nice daag :) orkar inte skriva så långt inlägg för handen är lindad så de är jobbbiigt :P
Hade typ bara skolfoto i skolan, elr gjorde en uppgift också, som gick på 3 sek ;)
Sen är jag ledig imorgon och de är ju alltid niice, att soooova och soova bara :)

Efter skolan så åkte jag till stallet typ direkt, mundie och jag red ut barbacka och jag rejsa xD
lite läskigt, men dom gilla. Amanda låg lite längre bak och tog det lugnt :)
Sen skynda vi och tillbaka så vi hann fixa hästarna till hopplektion.

Jag hoppade Mira eftersom rulls tävla i lördas. Hon gick jättebra, fick henne för att ja skulle
va arg på henne xD. Och det kan man säga att jag va, hon gjorde världens jävla grejer varje
galoppfattning men sluta typ 10.e galoppen xD Sen i slutet blev det mörkt så hon
tvärnita på hindret så jag flög lite. Så nu sitter ja här med lindad blå hand, typ knäckt höft.
Sen har ja ont i skallen, tror min hjälm typ spräcktes XD

kommer bilder sen när linnea skicka :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

bilderna är ju på min kamera ditt ass :)

jag känner stort medlidande, bara så du vet"

2010-09-20 @ 20:52:37
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0