bluuus

Idag hade jag bara djur i skolan, det va nice på morgonen. Först gick vi bara ut på en liten skogstur med hundarna, jag och julia hade soeta Blixtra haha. Sen hade vi rast till 10.05, så fick vi gå ner till hundarna igen och träna agility, lagom soofft :D Efter de hade vi lunch, sen nån konstig teori. Vi fick sluta typ 3.

Sen ringde jag pappi, då va han i uppsala så han kom och hämta mig så jag fick köpa kläder :D


- 2 t-shirtar från GT
- 1 linne från GT
- zebrathigts från GT
- 1 soet blus från GT
- 1 kofta från GT

sen det som inte är med på bilden, 2 par jeans från HM, 1 par svarta lite tjockare thights från GT och ett rosa nagellack. Sen blev det inget mer :) jo juste 1 par svarta tygisar :D

NU TAGGAR JAG FÖR IMORGON, speciellt att ja ska upp 6 ;)

/pusuususmand

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ruffis e best :):)

2010-09-19 @ 07:21:19
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0