Rullso-världens finaste<3

Efter P&J så börja jag mocka, så skulle jag bara gå iväg och fråga nelly nått. Så sluta det med att vi fick handharva hela ridhuset XD. Dåligt jobbigt det va då hehe. Sen efter det fortsatte jag mocka. Sen hämta jag fjånhästarna, dom va väll "jättarädda" för att det va uppställt infångare så man inte skulle kunna köra den vägen så dom flög rakt in i mig. Med dom sluta när ja skrek lite. Sen gick jag och nelsson ner runt dammen med hästisarna, mysigt! :D

Sen smörjde jag allt, badade rullso och gjorde hans mat :)

Kom inte hem förens typ halv 9, h3h3. Men de gillar ja.
Sen imorgon blire upp typ halv 6 och åka till stallet och
jobba. Men nelly hjälper mig lite iaf, så det är skönt :)


världens sötaste powni<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad sööt han är!!! <3 <3 <3

2010-12-02 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0