rixgybb :D

Åkte upp till stallet vid 3 typ :)
Red riix direkt, han va jätteduktig.
Men lite stel som vanligt, måste boka
massage åt de båda nununu! :)
Det kanske gör att rix blir lite mjukare
iaf, om inte så blir de säkert skönt att
lite spänningar släpper.
Sen skulle jag rida rullso, men då såg ja
att emma ringt. Så ville dom att ja skulle
rida ut m dom.
Men Jossan fick låna rullso, för ja har ju
inte fler hästar så hihi.
Hade ändå tänkt rida ut på honom, :)


mitt scapa schabrak har kommit (a) Jag gilllarre :DD
Jag tror att min helg är heeelt lugn och ledig, om
ja inte har en sån där jobbbig jobba i stallet dag :P

/Pusssheeej

Kommentarer
Postat av: PADDAN

men du gillar å ypppdateri :D:D

haha när du flög av sköt du iväg spöt på mig XD

2010-10-20 @ 20:20:24
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Hartzelljohanna

vart har du köpt schabraken?:)

2011-03-01 @ 20:09:09
URL: http://hartzelljohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0