P&J

Ja är lite tråkig bloggare :P
Haha, i fredags vare nice i skolan. Hade bara hund på morgonen.
Åkte till stallet vid tvoo och raka Peters ena sida, mundie tog andra.
Sen fick hon raka rullso , jag ville inte för ja är så onogrann :P
Mundie är noga, det tog typ 1.20 för henne, men det blev jättebra
så det va det värt. Han fick ett gulligt R på ena sidan sen en diamantformad
ruta på ena sidan för den va suuut! :D

Idag vare P&J på Hottie 90 cm och Mira 60 cm.
Miris va faktiskt väldigt duktig och bocka inte något alls och bjöd på bra.
I första stanna hon 2 ggr på Polkahindret, men hon är ju lite fjånig.
Så Petra sa att ja skulle hoppa 60 igen, så ja gjorde de.
HAha, precis när Petra sa varsegod att rid så hoppa det fjånet åt sidan
för hon blev rädd (läs JÄTTERÄDD) för Ollie. x)
Så jag flög av lite, men ja hoppa upp igen ja xD

Sen red ja banan felfritt. Duktig korvmiris, nu jävlar ska jag göra henne
snäll så barnen vågar rida. Dom sa nått dag om att dom kommer inte
kunna ha kvar henne annars :( Jag skulle inte ha haft nån rosett egentligen
eftersom ja bara red en gång till gratis för att hon ska förstå att man ska hoppa
allt direkt. Men Petra kom och sprang och sa att ja fick en för att ja slitit så hårt ;)

Sen red ja Hottie i 90.n, vp hade hoppat tvo klasser så hon va rätt trött. Hon
sprang mest och orka inte riktigt, så hon blev flack och orka inte hoppa
så hon rev 2 hinder. Men det gör inget :)

Lindu som fotat :D

Pussssshej

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi jag är en riktig liten pysslare ja XD

seg oxå ;)

2010-10-03 @ 07:35:42
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0