hejsansvejsan

Har varit dålig på att uppdatera den senaste veckan.
Eftersom jag haft stalltjänst och igår va jag trött :P
Har varit där Måndag-Måndag, hade rulls och rix där
måndag-lördag!

Båda hästarna va superfina hela veckan,
Thilda red lite på arix också så jag fick se
hur han ser ut. Han såg riktigt trevlig ut!
Var en riktigt slitsam vecka, och i slutet blev
jag och kalkal riktigt övertrötta och gjorde bara
massa knäppa grejer. haha!

När pappa hämtade hästarna på lördan följde jag
med hem ett tag för att fixa mig och dra på fekke
i österby. Vi va hos johanna innan, jag, johanna,
hanna, fanny & emmis :D Sen tog vi bussen 9!
Det va rätt så segt i början, men sen drog de på.
Jag hade jävligt kul iaf ;D
Sen vid kvart över 1 sluta det där, sen kom julia
och hämta mig.

Lite segt att så upp kvart i 7 dan efter med de funka!
Det va fan värt det, för ja hade skitkul!


Ahhh, ja skriver om gårdagen senare. För nu äre
bartenderskolan!

Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0