arraksbollen :D

Va i skolan 8.20-typ 2. Sen åkte ja med 14.24 bussen, :)
Var i djurhuset innan lunchen, soooooooeta Sofia gudlhamster ;D
Sen lite teori, sen hem.

När ja kom hem skynda ja mig och böt om, sen köpte pappi och jag
goda mackor, hämta mundering och åkte mot ledinge.
Vi var framme där typ 5, så babbla vi massa och lasta i grejer
och häst.
Riiiix va jättesuet, hade fått en liten hingstnacke och rumpa!
För han har hingstat sig i hagen :P
Sen var vi hemma vid 7, så jag och Amanda skynda oss lite
och borsta och så! Sen red vi rix och Lizi!
Arix va jättefin, lindu hjälpte mig lite. Han va dock lite arg på
mg i början men sen gick han jättebra, pyssgubben<3

Så nu står han och har det bra!


sooet med lång manis :D

Pusssssnnhej :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0