rulssominkorviing

Nej men gud vad jag korvar mig ;)
Den här veckan har varit rätt tråkig,
så nu jävlar måstere vara drag imorrn!

Va till uppsala igår och köpte lite kläder tills
imorrn, hade tråkigt i garderoben :P
Sen idag har ja haft Anettelektion och Sällskapsdjur.
Soft dag då! Pappi kom förbi jälla , han skulle hämta
Tompalompa i stan. Så jag fick åka med, och köpa
skoor! :)
Skönt med varma små soeta uggs! ;)

Sen har ja haft hoppträning typ exakt samma övnings om i
måndags!

Men de va ju olika hästar ändå. Lite annorlunda, trippelbarren va oxer och planket va
något annat med en galoppbom! :) Rullso va pigg och glad så jag fick öva på att hoppa
i "samlad" galopp typ. (han kan ju inte samla men typ som en normal galopp) Om och om
igen :) supernöjd med träningen, imorgon får han vila igen.

Sen rida genom programme på lördag, inför söndagens KM :)

pussheeejs! <3

Kommentarer
Postat av: Mundering

Ska du ha rixi eller rullos på km :D?

2010-11-19 @ 07:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0