r :)

Har inget att uppdetera om typ, men va
med Lindu till Annexet igår. Det fanns inte
så mycket, eller ja jag ville typ inte ha något.
Men kom iaf hem med lite grejer!

Allt på bilden sen en jättetjock tröja med
massa lurvi i :) och schabraket är en annan
färg, typ gråaktig, med lila på kanten och så :)


(tränset är från hööks, vi stanna där på vägen hem :))
Amanda åkte ju dit idag så hon fick köpa den blå tröjan till mig.
Nersänkt från 599 till 250 :)

Vi kom hem tidigt igår så jag hoppade rullos, vp hjälpte mig att
bygga. Eller ah hon fick bygga allt eftersom jag byggde åt henne förut :)
Rullos va pigg och glad sluta med några språng på 130, min fina ponny!

Idag har nepan och jag varit upp en sväng, raka tarzan och Rulls.
Sen red vi barbacka en sväng :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0