HEEII!

Har inte haft tid att uppdatera! :///


FREDAG
I fredas va jag hos morfar på kalas som fyllde hela 83 år :) Åt smörgåstårta och tårta muums, hjälpte morfar skrapa lotter också han vann hela 20 kr på typ 25 lotter xD. Sen satt jag och vänta där på att hanna och renee skulle komma bussen så jag skulle gå och möta dem. Sen drog vi oss ner mot hamnen, vi satt vid kiosken hela kvällen. Kanske inte det roligaste först men det blev bättre när avelin kom och spela, så det inte va så tyst :)
Sen blev det lite bråk också som liva upp kvällen :) Sen åkte vi hem med 02.24 bussen, fullsmockad som vanligt men smart som man är och går in i bak så får man plats :)) Sov med emma i östhammar hemma hos fredrik skönt att slippa åka hela vägen hem.

LÖRDAG

Vaknade typ kl 1 , hehe. Sovit bort dagen som ja alltid gör! Emmis mamma kom och hämta oss, sen åkte ja hem och åt och duscha sen hem till emma. Var menat att vi skulle till öregrund men vädret tillät inte det. Så vi satt först hos emma sen drog vi oss ut till alex i valö. Det va väl lite roligt men kunde vart bättre, sen skjutsa ekkah hem oss till gimo.

idag ska jag och mammi göra pizza , mums! orkar inte åk till rullbin när han ändå är blöt, tippen värmer honom nog!

gammal bild , hihi

btw ja lyckades inte beställa bara det jag la ut, råkade lägga till en till kofta och en jacka. hihi

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

de e inte alls svårt å läsa mundii!

2010-07-26 @ 08:18:35
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0