beställt!

Eftersom jag är beroende av att beställa grejer så beställde jag nyss hur mkt kläder som helst från gina :D
Blev 4 linnen, 2 sjalar, ett par glajjer, 2 kjolar, en kofta, 3 trosor, 2 tjocktröjer. 

1661 :-

imorgon kommer mundie hit, och hjälper mig lite med bloggen, fotar puhgybben kanske mig med sen ska vi buusa med :D
sen blire öregrund för hela slanteen, först till morfar för han fyller år :)
sen vid 7-8 går ja och möter världen bästa emmis<3


ajuste elias ville ha recept på hur man tillagar häst;

ingredienser:

1 häst
peppar
salt

redskap:
vass kniv
stor stekpanna
händer

gör såhär!

kötta ur allt ur hästen och stek allt
salta och peppra som du vill, klart!


Kommentarer
Postat av: Amanda :F

Mundii sover du?? :)))

2010-07-23 @ 11:02:29
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Amanda :D

mundi sover du nu oxå? :D

jag vill att du ska YPPDATERA BLOGGIN!

2010-07-25 @ 09:41:52
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0