ponny på magen ;)

Kom hem från stallet för nån timma sen!
veronica och jag va lite uttråkade
så vi åkte till stallet vid 4/halv 5 tror ja :P
Kolla på 1.a gruppen, allt för söta småbarn!

Mocka och fixa sen fixa rullso för barbacka :)
Red först lite dressyr så dom slipper bara
hoppa hela tin, vi är ju bara 4 st så! :)
Red typ volt skänkelvikning volt om och om igen :)
Sen börja vi hoppa lite smått, sen hade vi
höjdhoppning :D Emmy vann på 120 m Mark.
Jag klättra min väg upp till 120, dock efter
2 vägringar och varvbyte +med ett
fall och lite trampa på min mage, men ingen
skada skedd så :D






Kommentarer
Postat av: Josefine

Hrm..SMÅBARN? :O

2010-12-21 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0