kylan dödar mig!

Haha, ja tycker de faktiskt är tråkigt att skriva här.
Men mundering verkar gilla!

I måndas hade vi dressyr för Dessan, kändes helt
okej. Hon sa ju inte så mycket ja redan visste så
de va en rätt lätt lektion och ja kunde bara hålla
med om allt xD

Sen igår, fyfan vilken jävla kall dag! Frös ihjäl sådär
lite halvt! Först traktor hela morgon, men öppen bakruta :(
HAHA, det va ju lagom mysigt sådär!
Sen ridning i den "varma" ridhuset, det isade på kinderna.
Helt hård blev man i ansiktet! Men Adina va superfin! :D
Och sen när jag kom hem så åkte jag direkt till stallet.
Ännu kallare, hoppade lilla Chip på KM ja gillar inte henne.
Men hon ville vara med :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin ponny jag har..

2010-12-01 @ 21:02:58
URL: http://thereseolssons.blogg.se/
Postat av: Amanda

mundering gillar mycket :D

2010-12-02 @ 08:40:31
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför gillar du inte chip?

2010-12-05 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0