äntligen!

Min blogg har varit arg och inte funkat, men nuså!

Har inte hänt så mycket på senaste tiden.
Ponin är för tilfället superfiin, och på julshowen
va han underbar och kasta sig över hindrena :)
Han hoppa till 125, sen sa både han och Moritz att
dom inte ville mer, menmen. Han va suuper iaf!

Igår va jag ute i skogen och busa med Chip, och Jempi
på Miss Q. Idag ville hon galoppera lite iaf.
Och chip va glad att få komma ut.
Sen red vi ut och Otto och rulle också :)

Men nu måste jag äta muut, för sen ska jag till stallet m Johanna.
Sen tvinga med henne hit så vi kan kolla tvvv :D



pusshhhejs! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

kirvbloggo

på tisdag när vi har skolavslutning vill jag ha rullso kirvo

2010-12-16 @ 17:53:43
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0