puhsan och hjulet :)

Försov mig till 06.20 idag, jobbigt när man ska cykla typ halv XD Men ja han så snabb som jag är!
Va inte så mkt å göra idag så idag fick vi sluta kl 2 typ niiiice! Så skullere va varje dag :)

Sen kom ja hem och lata mig till typ halv 4 åkte till stallet och red, hoppade :)
Hade två galoppbommar sen ett hinder i slutet hoppade jag typ 1.15 m :) han
va jättefin och mjuk idag. Han kunde ta stöd med huvet upp och gå jättelåg och
lång nästan bita sig i bogen. Definitivt framgång. Han fick massa morötter, gjorde också
rent ett äckligt sår han hade men det ska nog inte vara någon fara han såg inte halt ut.

Skulle egentligen ridit juniper men det tog så lång tid med såret så ja hann inte :(
hoppas de inte gjorde ngt!

Ja längtar inte efter att jobba imorgon , det är inte alls kul. Hela sommarn förstörd!
Elr nej, ja får ju peengar och de är alltid positivt.

Ni skulle bara höra hur puhsan springer i sitt hjul nu, kmr aldrig kunna sova då :P
han är bra söt den där lilla krabaten!

suetingen<3

På torsdag blire konditionsträna med nelly, hon e suuet!



/pussmand

Kommentarer
Postat av: Världens näst bästa mundi :D

Mundi är världens bästa pyss på di <3

puh är soooet! Gillar å springa litte :)

2010-08-03 @ 23:04:27
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0