sista dan

FUCK! skolan börjar imorrn, och jag är så otaggat man bara kan bli!
Men har iaf tillbringat min sista dag med älskade rullos,:)

Jag gick upp vid 11, och hämtade mina restuppgifter hos pappa och
gjorde dem hos mamma. Jag har fått svar och nu har jag iaf G elr VG i sv
beroende på hur ja gör på muntliga:) hoppas på VG:)

Sen vid 3 tror ja, åkte jag och elin till stallet. Vi tog in hästarna och mundie och
jag klippte rullos man jättekort, men bara för att det ska bli stubb. Men nu
ser det förjävligt ut för det tar ett tag innan det reser sig :P Sen gick vi ut och byggde
massa gulliga hinder, bara sånt nymålat. Sen klädde jag på rullos och gick ut,
han hoppade allt utan att va tittig (Y) Sen tvinga mundie mig och hoppa "jättehögt"
det va lågt men såg högt ut :P Hon filmade 2 skutt!






/pussmand






Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ponny då :)

2010-08-17 @ 23:12:45
URL: http://juliaengen.blogg.se/
Postat av: karro

fin ponny men ska du inte ha martingal? hehe, kaxe nockar mig utan martingal för han blir så taggad på låga hinder men jag får inte hoppa om min ponny har huvudet så högt upp. Såg jättefint ut ;)

2010-08-23 @ 21:39:26
URL: http://stockholmsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0