skoor

Blev ingen skola idag, kändes bättre att va hemma och bli frisk. Hade dessutom bara en lektion, så jag kan kopiera av Jullos sen! :) Senare ikväll ska jag rida rullos, han gillare sa han! Men ja har inte fattat vilken tid ja ska rida, men det löser sig x). Jag fick nyss ett sms om att mina skor kommit till ok, mjaauuu! :D dom är jättesöta, hihi. Så nu får jag inviga lite nya skoor :D


hiss elr diss?:)


Imorgon bär det av till älskade mustang <3, jag fick inte riktigt med mig så mkt pengar jag ville. hehe
Fast jag tror inte jag behöver mer än 25000 :P Får snåla literå! Funderar iaf på en kentaur, prestige elr cliff barnsby, men ja tar det som passar honom (Y) jag vet inte ens vilken sorts brun jag vill ha xD
På lördag ska jag jobba på GRK med mundie, sen åka till sporren och köpa kavaj & hjälm. Mundie får åkii med :D
Sen på söndag ska jag och sabina till akka och stå i någon monter, men ja vet inte om vi har skjuts :P

herru!

Kommentarer
Postat av: sabina

Vi får väl åka buss med ett bord och gå dit i värsta fall ;) haha. Nä men det löser sig säkert xP

2010-08-19 @ 12:51:27
URL: http://sabiinaw.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Dom där gladiatorsandalerna har jag kollat på hur många ggr som helst x)

2010-08-19 @ 22:26:55
URL: http://tasspuls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0