Ruuullbbin

Rullos e sooet :D

Började inte förens halv 1 idag, de är fett naajs ;D
Så hade vi projekt&företagande, jag och juli kom fram
till att vi ska göra sooeta grimmor och sälja billigt :)
Så kan ja sälja till massor med folk, :D
Slutade vid halv 4, så va hemma kvart i 5 x)

Typ kvart över 5 hämta Elin mig så åkte vi till stallet :)
Vi hade dressyr, typ mellantrav/skänkelvikning/öppna
och lite sånt. Det kändes bara jobbigt och svårt xD
Gav lite halvt upp, men ja haha. Det kan inte gå bra jämt.
Kände mig mest ivägen och så :P

sueting :D

Om 2 veckor på lördag om ja fatta rätt kommer lindu till
GRK, det gillas stort :D Luksan ska få gå med Hurris &
Rulls tror ja :) ska messa marie nu och fråga :P

JAG ÄR HELT SJUKT TAGGAD TILL SÖNDAG :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

bruuuuu att du är taggad mundie!!

2010-08-30 @ 21:59:57
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0