Pest & Pina!

Det var inte alls en bra dag idag! :P
eller jag har vart med om bättre.

Det börja med att ja skulle gå till bussen, och det spööregna!
Jag tog en powerwalk till station och åkte bussen med Alexandra :)
Bussen va smeeetfull som vanligt, men vi tänkte bli bussbundisar nu så
vi mosar oss in någonstans :P Nellis pappa körde bussen, han är trevlig och
låter oss åka gratis hihi ^^, Sen kom ja till skolan, sådär lagom blöt lockig och
fin i skallen. Men man ska väl inte klaga antar jag, mötte ju alla i bästa klassen<3
När vi äntligen kommer in så tvingar dom äckliga lärarna ut oss i skogen :O
grilla en korvjävel fast de va gott med grillad macka tkr jag och moepoe ;)
Och julia lilltjoockisen xD Sen när vi skulle åka hem så var de så långt till
min buss gick, så julia åkte runt gimo med mig hihi. Snäll jullos
juliaengen.blogg.se <- koolllarå! :D

När ja kom hem la jag mig i soffan å glodde tv, och det är det ända
jag gjort idag. Glott tv, kolla datan och tjockat i mig massor XD
Nellson tog en tur på rullos, det gick säkert bruu =)
Nu får han va inne i natt och äta good mat, de gilla han!
Imorgon står det skola & stall på min lista.
Skolan är väldigt onödig för mig bara 1 lektion xD
Men de gör inget hihi!


ja jag går på jälla och grisar är söta! så länge dom är små ;)

/pussmand


Kommentarer
Postat av: LKW

Så söt den lille med stövlar!

2010-08-18 @ 20:55:35
Postat av: Amanda

de gick bruuuuu! :)

först tänkte hon inte rida men ja tvinga henne :D:D

2010-08-18 @ 21:12:33
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0