mustang :)

Hei, ja e byyysig :D
Idag gick ja upp kl 9 faktiskt och fixade mig och suu.
Sen gick jag till stallet, badade rullos, mockade
sen gick ja ut med rullos i solen typ 1 timma, och myste<3
Då fick han torka också. Sen kom nelly och fixade
rasmus, han va jättelerig XD

Vid halv 1 lasta vi och åkte mot mustang,
fast vi stanna och köpte baguette på vägen.
Nelly köpte typ nån macka med laxröra,
så tar hon en tugga och säger
-Ååh, det smakar verkligen lax!
haha, bästa kommentaren idag iaf :P
Vi var framme 2min i 2, det kan man kalla
på pricken ;) Sen fick vi prova massa sadlar.

Rasmus och rullos är rätt så lika i ryggen så
vi fick pröva exakt lika sadlar. Tror vi pröva 4 i var.
Rullos va lite seg i början, men det löste sig snabbt.
Först pröva jag en Jeremy Rudge sadel, den va skitsnygg!
Fast de stämde inte riktigt kändes det som så
jag valde att pröva fler då fick ja prova en frank baines
det va bra och så, men det fick tumme ner på
utseende så ja ville inte ha den. Det sista jag pröva va
en Walsall något, den va bara så underbar så jag
tog den :)

När ja skritta av rullos märkte jag och nelly att vi valt
exakt samma sadlar XD hihi. Buuusiiga. Sen fick vi gå
upp i butiken, jag ville bara ha benskydd för det är väldigt
dyrt där uppe :P Så ja köpte ett par bruna veredus olympic :D
Dom har slutat tillverkats så de va ju tur att knipa ett par x)

Sen åkte vi hemmåt, 17646:- fattigare (:P

/pussmand


Kommentarer
Postat av: Amanda

du som är rik kan ge mig tretor stävlar :D

hihihihihihihih



rullos gillar sin nya suuudel!

OCH benskydd

2010-08-20 @ 21:08:16
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0