Tisdag

Idag börja jag 8.20, pappi fick skjutsa mig eftersom ja skulle
ha med mig så mkt grejer när de va 1.a stalldan. Man hade
antingen ridning eller unghäst beroende på om man va snabb
nog att ta en häst. Ja tänkte tom ta Pekea för att få rida, men
ja fick rizzo, och tur va väl det hon va jätterolig :)

Vi fick bara rida lite självständigt, sen galoppera på volt, :)
Hon va lite pigg, för hon hade aldrig blivit riden i ridhuset.
Bara lösgalopperat med fölisen, haha. Så de gick lite snabbt
emellanåt. Sen gick vi tillbaka till skolan och åt mat :P

Jullos gillade maten :P

På em va vi i klassrummet och prata lite om jälladagen
och så. Vi fick sluta vid 2 så jag åkte hem med 14.25 bussen.

Sen åkte jag till stallet, men ja hade inte lust att rida när
jag som rullos. Han va täckt av blötlera, så han fick njuta
av ett litet bad istället :) Sen var jag hemma vid 7.

Kollade på Remember me och eclipse igen, som ja typ kollar
delar av dagligen för dom är så bra. Fast jag kan inte kolla
på slutet av remember me, den är för sorglig xD haha

/pussmand




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0