lite till! :D

Vi kom tillbaka vid 6 tror ja. men ja har skapligt dålig
tidsuppfattning :P Toffiegymmen va jättetrött hon va det
i butiken på mustang med så hon sov på transportskydd :P

Nelly och jag geggade in våra nya sadlar i massa läderbalsam
ja tog typ 1/3 av lillburken :) suudeln gillare!
Så nu fåren hänga där och torka! :)
Marie kom och kolla på våra sadlar och säger
-Gud vilken ful färg!
haha det är typ helt vanlig brun med en liiten
aning rött i (kanske). Men jaja, det är världens
skönaste och jag vet att den ligger som en klocka
bättre än att prova själv och få en skadad rygg på
hästen x) Om hon tkr min sadel är ful så tkr hon mitt
träns är fult med, och nellys tyglar och martingal men
allt är ju världens söööötaste :D

jag och rullos älskar hans nya benskydd<3

/pussmand

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja vill ha dom med gele när ja ska ha heest :)

2010-08-20 @ 21:15:27
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Marie Hjalmarsson

Haha Ok, den var lite snygg då :D

På träns och andra saker är det nog snyggare med "rött"...tror jag XD haha Jag är en svart människa XD haha

Men...sen är jag ju typ "dressyrmänniska" innerst inne oxå ;P

2010-08-21 @ 01:02:05
URL: http://mariehjalmarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0